Forventninger til spillerne

1. At man møder op for at lære noget.

2. At man hjælper med til, at træningen afvikles, så alle har en god oplevelse.

3. At man melder afbud til træning.

4. At man melder afbud til kamp mindst 3 uger før kampdato. Dårlige undskyldninger tollereres ikke.

5. At man møder frisk til kamp, udvilet og veloplagt.

6. Når spilleren er i klubben, er det vores regler om samvær og opførsel, der er gældende.

7. Man taler pænt til hinanden – dvs. til trænere, spillere, holdkammerater, modspillere, dommeren og forældrene.

8. Drillerier accepteres ikke i klubben. Grove tilfælde kan medføre hjemsendelse.

9. Vi siger altid tak for kampen til vores modstandere.

10. Spillere og trænere er klar på banen til de aftalte tider.

11. Vi appellerer til, at spillerne går i bad efter træning og kamp for at styrke sammenholdet og for at skabe klubliv.

12. Faciliteter og materialer behandles med respekt og omtanke – dvs. omklædningsrum, stuen, kamptøj, bolde, veste, toppe, m.m.

13. At man møder til tiden. For at være bedst muligt forberedt til træning og deltage i det sociale appellerer vi til, at spillerne møder i omklædningsrummet og er omklædt et kvarter før træning.