Corona-status 23.03

Mads Hviid Carlsen
25. marts 2020 kl. 09:11

Kære Medlemmer, forældre, sponsorer og interessenter af Nibe Boldklub af 1919

Jeg håber i alle har det godt, og får det bedste ud af den meget alvorlige situation vi alle befinder os i for tiden.

Mandag eftermiddag meddelte statsminister Mette Frederiksen, at restriktionerne i det danske samfund forlænges til efter påske i et forsøg på at mindske spredningen af corano-virus/COVID-19 i Danmark. Det betyder af Nibe Boldklubs mange aktiviteter og arrangementer forsat aflyses til og med den 13. april 2020.

Samtidig opfordre DBU alle fodboldklubber til forsat at respektere og bakke op omkring myndighedernes og Danmarks Idræts Forbunds udmeldinger og anbefalinger. Det betyder der forsat ikke må være samlinger og spil på klubbens faciliter i samme periode.

Jeg ved der er mange medlemmer derude, der savner træning og sammenhold, og med en forlænget periode bliver afsavnet til boldspil og socialt samvær med vennerne og veninderne blot forværret.  Så lad os stå sammen hver for sig, og håbe på situationen snart vender.

Måtte der være spørgsmål til ovenstående, kan jeg altid kontaktes på: mads@nibeboldklub.dk

Pas på jer selv og hinanden

Nibe Boldklubs bestyrelse

Mads Hviid Carlsen Formand