Medlemsskab

For at spille fodbold i Nibe Boldklub skal man naturligvis være medlem og betale kontingent.

Der skal være betalt kontingent inden første kamp. Ellers er man ikke spilleberettiget.

En ny spiller har ret til 14 dages prøvetræninger, hvorefter spilleren skal beslutte, om han eller hun ønsker at fortsætte i Nibe Boldklub.

Det er vigtig at pointere, at hvis man ikke har betalt, er man ikke medlem af Nibe Boldklub. Dette gælder alle aktive spillere. Er man ikke medlem af Nibe Boldklub, kan man ikke komme med ud at spille kamp, eller deltage i sociale arrangementer. Dette er vi desværre nødt til strengt at efterleve, da DBU kræver elektroniske holdkort i forbindelse med kampe. Nibe Boldklub får heller ikke tilskud af Aalborg Kommune, hvis man ikke er registreret som medlem i Nibe Boldklub.