Politikker & Retningslinjer

Nogle gange kan det være svært at huske at dele sol og vind lige. Akkurat som dommeren på banen. Og som dommeren er det tilladt at slå en skævert og blive "klogere" til næste gang. Men for vi som klub og bestyrelse ikke skal mene det ene den ene dag, og mene noget andet en anden dag, har vi valgt at skrive en række af klubbens retningslinjer og politikker ned. Så har vi da i det mindste et fælles udgangspunkt.

Når vi laver en grød tråd eller en trænermanual, så er det også for at gøre det nemmere for vores mange trænere. Vi vil gerne spille efter samme koncept og "grøn tråd" fra de første år til man slutter sin aktive karriere i klubben. Det nytter ikke, at én træner går egne veje fordi han mener det tjener ham eller holdet bedst, hvis det er modsatrettet resten af klubben.

Vi har også skrevet en række retningslinjer om rejser i ind- og udland. Vi vil så gerne kunne give vores børn og unge en masse dejlige oplevelser ude i den store verden, men må også erkende, at vi ikke kan sende alle af sted hvert eneste år. I retningslinjerne kan forældrene læse, hvorfor deres barn kan forvente at komme til stævner, hvor meget klubben kan give i tilskud, hvordan man som forældre kan købe paradedragter o.m.a.

Ingen er over klubben - den er vi alle en del af.

Vi vil meget gerne have konstruktiv kritik på ovenstående. Og skulle vi fra tid til anden glemme ovenstående, må du meget gerne huske os på det.