Indmeldelse og Kontingent

Opdateret 8. marts 2023

Nibe Boldklub benytter online betaling.

Der betales online. Vælg dit/dit barns hold nederst på siden.

• Kontingent: Mini-Banden - Betaling 1/5 - 1/8
  • Kontingent: U5 -> U6  -  Mikro - Betaling 1/4 - 1/8
  • Kontingent: U7 -> U8  -  Mikro - Betaling 1/4 - 1/8
  • Kontingent: U9 - U12 - Børn -  Betaling 1/4 - 1/8
  • Kontingent: U13 - U19 - Ungdom -  Betaling 1/4 - 1/8
  • Kontingent: Senior - Betaling 1/4 - 1/8
  • Kontingent: Oldboys, younggirls, veteraner -  Betaling 1/4 - 1/8

Kontingentet betales altid forud og dækker både indendørs og udendørssæsonen 1/1-31/12. Stopper man indenfor det halve år, man har betalt for, refunderes der ikke kontingent.

Kontingentsatser (halvårligt):

U6  500 kr.
U7 og U8  650 kr.
U9 til og med U13  800 kr.
U14 til og med U19  850 kr.
Senior  900 kr.
Oldboys, Veteraner og Younggirls  550 kr.
Efterskole 0 kr.
Over 15 km mellem bopæl og klubhus 50%
Studerende seniorer 850 kr.
"Mini-Banden" - Fodbold for sjov  150 kr.
Passive 150 kr.

OBS! Alle ungdoms- og seniorspillere, der har mere end 15 km mellem bopæl og klubhus, betaler halvt kontingent. Send besked om dette til medlem@nibeboldklub.dk.

Hvis du skal på efterskole, men ønsker at hjælpe dit "gamle" hold med kampe, når du er hjemme, er kontingentet 0 kr. Send besked om dette til medlem@nibeboldklub.dk.

Seniorspillere, der studerer på gymnasium eller videregående uddannelser, får også reduceret kontingent. Det er fastsat til 850 kr. som er samme kontingent som for ungdomsafdelingens spillere.

Såfremt der skal sendes rykker, vil der blive pålagt et rykkergebyr på kr. 50,00, og bliver der stadig ikke betalt inden for den gældende frist, vil spilleren blive udelukket for træning og kamp, indtil det skyldige beløb er betalt.

Såfremt der måtte være spørgsmål eller andet, kan klubben kontaktes på e-mail medlem@nibeboldklub.dk eller lad din træner vide, at du gerne vil kontaktes

Manglende betaling udelukker spilleren fra deltagelse i både træning og kamp.