VIP-sponsor på jubilæumsdagen

Knud Tobiasen
14. april 2019 kl. 19:35

Vi har igennem de seneste mange måneder arbejdet på at stable et jubilæumsarrangement i Nibe Boldklub på benene. Vi fylder i år 100 år. Det vil vi gerne fejre med hele Nibe og klubbens spillere, venner, sponsorer, samarbejdspartnere og mange mange flere.

Den 14. juni afholder vi et stort jubilæumsarrangement med reception, to opvisningskampe og stor fest i teltet bagefter. Vi håber du har tid og lyst til at fejre den med os og forhåbentligt over 1000 andre gæster.

Vi sælger en VIP-pakke til dig for kun 4.000 kr. excl. moms. Den indeholder

• Entré for 2 personer
  • 1 beachbanner
  • LIONS lækre grilloksesteg m/tilbehør for 2 personer
  • 1 fl. rød- eller hvidvin
  • 2 x 3 krus skummende fadøl og 2 poser peanuts at fornøje jer med under kampen
  • Sponsorlogo på stort synligt banner på stadion samt
  • Sponsorlogo på NB Crew t-shirt

Endvidere er du som VIP'er med i lodtrækningen om en onsdag i festivalens VIP Lounge med fri mad og bar (du skal selv betale festival entré).

Sidst, men ikke mindst inviteres du med som gæst til boldklubbens officielle jubilæumsdag den 19. juli, hvor klubben får besøg af bl.a. bysbarnet Jørn Sørensen, der var med på sølvholdet i 1960, Frits Alstrøm m.fl.

Frist for bestilling af VIP-sponsorpakke er den 1. maj af hensyn til trykning af beachflag og banner hos undertegnede.

Link til invitationen finder du [her].

Link til VIP-sponsorpakken finder du [her].